Toyota C-HR Plug-in Hybrid – specjalne zawieszenie, moc i wydajny napęd

Toyota nie przestaje zaskakiwać, a najnowsza wersja modelu C-HR jest tego doskonałym przykładem. Wprowadzając na rynek Toyotę C-HR Plug-in Hybrid, producent po raz kolejny udowadnia, że potrafi łączyć innowacyjność z niezawodnością, która od lat jest znakiem rozpoznawczym marki. Nowy model z układem hybrydowym piątej generacji nie tylko przyciąga uwagę efektownym designem, ale również imponuje parametrami technicznymi.

Wydajność napędu i zasięg w trybie EV

Jednym z najważniejszych atutów Toyoty C-HR Plug-in Hybrid jest jej zdolność do pokonywania długich dystansów w trybie elektrycznym. Auto może przejechać nawet 66 km bez zużycia paliwa, co jest wynikiem imponującym w segmencie crossoverów. W warunkach miejskich zasięg ten może wzrosnąć aż do 100 km. Gdy energia elektryczna się wyczerpie, samochód automatycznie przechodzi w tryb hybrydowy, który łączy napęd spalinowy z odzyskiwaniem energii podczas hamowania, co zapewnia dalszą oszczędność paliwa.

Innowacyjne rozwiązania technologiczne

Toyota C-HR Plug-in Hybrid to samochód naszpikowany nowoczesnymi technologiami. Wśród nich wyróżnia się system Predictive Efficient Drive, który współpracując z nawigacją GPS, uczy się stylu jazdy kierowcy i optymalizuje działanie układu napędowego, aby maksymalnie wydłużyć zasięg w trybie EV. Dodatkowo, dzięki funkcji Regeneration Boost, auto oferuje trzy poziomy odzyskiwania energii, co pozwala na dostosowanie jazdy do warunków panujących na drodze.

Moc i dynamika na najwyższym poziomie

Toyota C-HR Plug-in Hybrid to nie tylko oszczędność, ale również moc. Z łączną mocą 223 KM, osiąganą dzięki połączeniu dwulitrowej jednostki benzynowej oraz silnika elektrycznego, ten crossover zapewnia imponujące osiągi. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 7,4 sekundy stawia go w czołówce w swoim segmencie, co czyni z niego propozycję dla tych, którzy cenią sobie dynamiczną jazdę.

Specjalnie dostrojone zawieszenie

Zwiększona moc napędu wymagała odpowiednich zmian w konstrukcji pojazdu. Inżynierowie Toyoty przeprojektowali zawieszenie modelu C-HR, wprowadzając przednie amortyzatory ZF Sachs z systemem FSC oraz elementy tłumiące drgania. Tylne zawieszenie zostało wzbogacone o elementy zwiększające sztywność, zapożyczone z modelu RAV4. Dzięki temu, auto prowadzi się pewnie, a jazda jest komfortowa, nawet na nierównych nawierzchniach.

Komfort akustyczny i innowacyjne ogrzewanie

Toyota C-HR Plug-in Hybrid wyróżnia się także pod względem komfortu akustycznego. Lepsze wyciszenie kabiny, a także zastosowanie mocniejszego silnika elektrycznego, który pozwala silnikowi spalinowemu pracować na niższych obrotach, sprawiają, że wnętrze auta jest ciche, co znacząco podnosi komfort jazdy. Dodatkowo, samochód wyposażono w efektywną pompę ciepła, co jest rzadkością w tym segmencie. Układ ten zapewnia efektywne ogrzewanie wnętrza bez nadmiernego obciążenia baterii, nawet w bardzo niskich temperaturach.

Szybkie ładowanie i wygodne zarządzanie energią

Toyota C-HR Plug-in Hybrid oferuje użytkownikom szybkie ładowanie baterii dzięki ładowarce pokładowej 6,6 kW. Pełne naładowanie baterii z wykorzystaniem ładowarki Toyota HomeCharge zajmuje mniej niż 2,5 godziny, co jest wynikiem bardzo konkurencyjnym. Proces ładowania można kontrolować za pomocą aplikacji MyToyota, która pozwala na zdalne zarządzanie sesją ładowania oraz monitorowanie stanu naładowania pojazdu.

Nowoczesna technologia i imponujące osiągi

Toyota C-HR Plug-in Hybrid to nowoczesny crossover, który łączy w sobie zaawansowaną technologię z dynamicznymi osiągami. Dzięki specjalnie dostrojonemu zawieszeniu, mocnemu napędowi oraz licznym innowacjom, model ten wyróżnia się na tle konkurencji. Dla kierowców poszukujących samochodu oszczędnego, a jednocześnie oferującego dynamiczną jazdę i komfort na najwyższym poziomie, Toyota C-HR Plug-in Hybrid będzie idealnym wyborem.

Źródło: Toyota

Najnowsze

Gorące tematy

7 kwietnia 2021
Ford Mondeo Mk5 reprezentuje klasę średnią. Produkowany jest w trzech wersjach nadwozia. Piąta generacja modelu szybko zdobyła popularność i rzeszę fanów. Dowiedz się więcej na temat tego modelu z naszego artykułu.
22 marca 2021
Kupujesz Forda Focusa III? Zobacz spośród jakich jednostek napędowych możesz wybierać.
25 marca 2021
Na rynku wtórnym znajdziecie wiele egzemplarzy Forda Kuga II. Zanim zdecydujecie się na zakup warto zapoznać się z gamą silników, spośród której możecie wybierać decydując się na zakup Forda Kuga II.
9 kwietnia 2021
Ford Fiesta siódmej generacji trafił do sprzedaży w 2008 roku. W porównaniu do poprzednich wersji Fiesta zyskała w szczególności na wyglądzie. Rozważasz Zakup? Dowiedz się więcej na temat Forda Fiesty Mk7.