17 lat w służbie z TOPR – trwa nowa kampania ŠKODY

Jednym z ważniejszych priorytetów ŠKODY jest bezpieczeństwo. Podkreśla to nowa kampania, która wystartowała 22 grudnia, celebrująca wieloletnią współpracę z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. Marka od 17 lat wyposaża zespół ratowników w samochody dysponujące najnowocześniejszymi systemami bezpieczeństwa. W czerwcu 2021 roku flotę aut TOPR zasiliły nowe egzemplarze w pełni elektrycznego SUV-a ENYAQ iV. Elektryczny napęd eliminuje emisję spalin i hałas, co jest wielką wartością dla przyrody Tatrzańskiego Parku Narodowego.

Powstałe w ramach kampanii materiały mają na celu pokazanie ciężkiej, wymagającej wyrzeczeń pracy ratowników TOPR. To opowieść o codziennej misji, jaką wypełniają przy wsparciu zaufanego partnera – marki ŠKODA. Ratowników w zawodowych wyzwaniach wspiera m.in. w pełni elektryczna ŠKODA ENYAQ iV. Materiał składa się z dynamicznych ujęć akcji ratowniczych – wchodzenia na szlak, ratowania życia w wysokich górach oraz nocnego wyjścia do poszkodowanego. W spocie nie brakuje także imponujących ujęć ŠKODY ENYAQ iV, np. w trakcie przejazdów po krętych, ośnieżonych, górskich drogach – nie tylko za dnia, ale także nocą.

17 lat w sluzbie z TOPR – trwa nowa kampania SKODY

 

– Markę ŠKODA i Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe łączy wieloletnia współpraca oparta na wzajemnym zaufaniu oraz pewności, że razem sprostamy nawet ekstremalnym warunkom. Ogromnie cieszy nas, że już od 17 lat przy pomocy naszych aut wspieramy ratowników TOPR w ich trudnej pracy i razem zapewniamy bezpieczeństwo tak wielu ludziom. Przekazanie w pełni elektrycznych i bezemisyjnych SUV-ów ENYAQ iV to nowy etap współpracy, która przynosi korzyści także dla unikatowej przyrody polskich Tatr. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tej misji. – mówi Łukasz Matyla, Kierownik ds. Komunikacji i CRM marki ŠKODA.

Kampania realizowana jest w telewizji, kinach oraz digitalu. Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine wspólnie z domem produkcyjnym ONES. Media zakupiła agencja PHD Media Direction.

Najnowsze

Gorące tematy

7 kwietnia 2021
Ford Mondeo Mk5 reprezentuje klasę średnią. Produkowany jest w trzech wersjach nadwozia. Piąta generacja modelu szybko zdobyła popularność i rzeszę fanów. Dowiedz się więcej na temat tego modelu z naszego artykułu.
22 marca 2021
Kupujesz Forda Focusa III? Zobacz spośród jakich jednostek napędowych możesz wybierać.
25 marca 2021
Na rynku wtórnym znajdziecie wiele egzemplarzy Forda Kuga II. Zanim zdecydujecie się na zakup warto zapoznać się z gamą silników, spośród której możecie wybierać decydując się na zakup Forda Kuga II.
9 kwietnia 2021
Ford Fiesta siódmej generacji trafił do sprzedaży w 2008 roku. W porównaniu do poprzednich wersji Fiesta zyskała w szczególności na wyglądzie. Rozważasz Zakup? Dowiedz się więcej na temat Forda Fiesty Mk7.