Już jutro, 30 sierpnia o godzinie 19:00, ŠKODA zaprezentuje nową identyfikację wizualną marki i po raz pierwszy ujawni nowy język projektowania. Przedstawiony zostanie w pełni elektryczny samochód koncepcyjny VISION 7S. Wydarzenie będzie można śledzić na żywo w ŠKODA Explorers’ Hub – interaktywny showroom jest już otwarty. Producent samochodów będzie również transmitował wydarzenie na ŠKODA Storyboard i kanałach w mediach społecznościowych marki.
Już jutro wieczorem w Pradze, o godzinie 19:00, ŠKODA przedstawi szczegółowy plan rozwoju firmy w nadchodzących latach. Producent zaprezentuje nową identyfikację wizualną oraz model VISION 7S – studium koncepcyjne w pełni elektrycznego, siedmiomiejscowego SUV-a.
Na specjalnie przygotowanej platformie – ŠKODA Explorers’ Hub – widzowie z całego świata będą mogli, przy pomocy kamer 360º, stać się częścią wydarzenia i podzielić się wrażeniami w czasie rzeczywistym. Już teraz na platformie znaleźć można zwiastuny i ekscytujące informacje o marce ŠKODA. Producent samochodów będzie również transmitował wydarzenie na ŠKODA Storyboard i kanałach w mediach społecznościowych.
Explorers’ Hub: https://skoda-explore-more.com/
ŠKODA Storyboard: https://www.skoda-storyboard.com/en/skoda-world/skoda-vision-7s-reveals-the-future/
Twitter: https://twitter.com/skodaautonews
Klaus Zellmer LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/klaus-zellmer-441b5b1b8/
ŠKODA AUTO LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/skoda-auto/mycompany/