To pierwszy przystępny cenowo europejski samochód elektryczny! Czas na Citroëna Ë-C3

Kiedy mówimy o elektryfikacji w motoryzacji, wielu z nas myśli o luksusowych limuzynach i drogich SUV-ach. Lecz francuski gigant motoryzacyjny, Citroën, stawia krok naprzód. Prezentuje nam Ë-C3 – samochód elektryczny dostępny dla przeciętnego Europejczyka.

Rewolucja w segmencie B

Citroën nie jest nowicjuszem w świecie motoryzacji. Z historią sięgającą początków XX wieku, marka ta niejednokrotnie dostarczała innowacje. Dzisiaj stawiają wyzwanie europejskim standardom w segmencie B. Nowy, w 100% elektryczny Ë-C3, jest odpowiedzią na potrzeby współczesnego kierowcy, który pragnie komfortu, łatwości obsługi i przystępnej ceny.

Dlaczego segment B? To kategoria samochodów, która od lat cieszy się niesłabnącą popularnością w Europie. Małe, zwinne, idealne do miejskiej dżungli. Citroën C3, od momentu premiery w 2002 roku, stał się bestsellerem marki. Ponad 5,6 miliona sprzedanych egzemplarzy mówi samo za siebie.

Wyposażenie na najwyższym poziomie

Ë-C3 nie jest jedynie odpowiedzią na potrzeby rynku. To samochód, który chce wyznaczać nowe standardy. Dostępny w dwóch wersjach wyposażenia, YOU i MAX, obiecuje bogate wyposażenie nawet w podstawowej wersji.

Wersja YOU zapewnia kierowcy takie udogodnienia jak reflektory LED, nowoczesny system informacyjno-rozrywkowy czy zawieszenie Citroën Advanced Comfort®. Wersja MAX idzie o krok dalej, dodając luksusowe elementy jak dwukolorowe nadwozie, 17-calowe diamentowane obręcze, czy nawigację 3D.

Przystępność cenowa

Przedsprzedaż nowego Citroëna Ë-C3 w Polsce zaczyna się od kwoty 110 650 zł. Tak, dobrze przeczytaliście. Za cenę, która niejednokrotnie jest niższa niż niektóre tradycyjnie napędzane modele konkurencji, otrzymujemy samochód z zasięgiem do 320 km. A to nie koniec dobrych wieści. W 2025 roku Citroën ma zamiar wprowadzić wersję o zasięgu 200 km, kosztującą jedynie 19 900 euro. Elektryfikacja przestaje być luksusem. Staje się standardem.

Kolory i design

Citroën słynie z odważnego designu. Ë-C3 nie jest wyjątkiem. Oferowany w pięciu intensywnych kolorach, z charakterystycznym dla marki dwukolorowym nadwoziem, jest prawdziwą ozdobą dróg. To połączenie tradycyjnych wartości marki z nowoczesnością. Wersja Max daje klientom nawet możliwość wyboru koloru dachu.

Wzmocnienie marki w Europie

Ë-C3 to nie tylko samochód. To dowód na determinację Citroëna w kierunku elektromobilności. Projektowany i produkowany w Europie, podkreśla zaangażowanie marki w lokalną gospodarkę i środowisko. Z projektowaniem w studiu pod Paryżem i produkcją na Słowacji, Citroën stawia na europejską jakość.

Citroën tworzy trendy

Ë-C3 to symbol zmian w motoryzacji, które są nieuchronne. Citroën, zamiast podążać za trendami, postanowił je tworzyć. Dzięki połączeniu innowacji, designu i przystępności cenowej, Ë-C3 ma szansę stać się prawdziwym liderem na rynku samochodów elektrycznych w Europie. Czy to początek ery elektrycznej demokratyzacji drogowego ruchu? Czas pokaże. Jedno jest pewne – Citroën stawia kolejny krok w kierunku przyszłości. I zachęca innych do śledzenia tego kierunku.

źródło: media.stellantis.com

Najnowsze

Gorące tematy

7 kwietnia 2021
Ford Mondeo Mk5 reprezentuje klasę średnią. Produkowany jest w trzech wersjach nadwozia. Piąta generacja modelu szybko zdobyła popularność i rzeszę fanów. Dowiedz się więcej na temat tego modelu z naszego artykułu.
22 marca 2021
Kupujesz Forda Focusa III? Zobacz spośród jakich jednostek napędowych możesz wybierać.
25 marca 2021
Na rynku wtórnym znajdziecie wiele egzemplarzy Forda Kuga II. Zanim zdecydujecie się na zakup warto zapoznać się z gamą silników, spośród której możecie wybierać decydując się na zakup Forda Kuga II.
9 kwietnia 2021
Ford Fiesta siódmej generacji trafił do sprzedaży w 2008 roku. W porównaniu do poprzednich wersji Fiesta zyskała w szczególności na wyglądzie. Rozważasz Zakup? Dowiedz się więcej na temat Forda Fiesty Mk7.