To pierwszy przystępny cenowo europejski samochód elektryczny! Czas na Citroëna Ë-C3

Kiedy mówimy o elektryfikacji w motoryzacji, wielu z nas myśli o luksusowych limuzynach i drogich SUV-ach. Lecz francuski gigant motoryzacyjny, Citroën, stawia krok naprzód. Prezentuje nam Ë-C3 – samochód elektryczny dostępny dla przeciętnego Europejczyka.

Rewolucja w segmencie B

Citroën nie jest nowicjuszem w świecie motoryzacji. Z historią sięgającą początków XX wieku, marka ta niejednokrotnie dostarczała innowacje. Dzisiaj stawiają wyzwanie europejskim standardom w segmencie B. Nowy, w 100% elektryczny Ë-C3, jest odpowiedzią na potrzeby współczesnego kierowcy, który pragnie komfortu, łatwości obsługi i przystępnej ceny.

Dlaczego segment B? To kategoria samochodów, która od lat cieszy się niesłabnącą popularnością w Europie. Małe, zwinne, idealne do miejskiej dżungli. Citroën C3, od momentu premiery w 2002 roku, stał się bestsellerem marki. Ponad 5,6 miliona sprzedanych egzemplarzy mówi samo za siebie.

Wyposażenie na najwyższym poziomie

Ë-C3 nie jest jedynie odpowiedzią na potrzeby rynku. To samochód, który chce wyznaczać nowe standardy. Dostępny w dwóch wersjach wyposażenia, YOU i MAX, obiecuje bogate wyposażenie nawet w podstawowej wersji.

Wersja YOU zapewnia kierowcy takie udogodnienia jak reflektory LED, nowoczesny system informacyjno-rozrywkowy czy zawieszenie Citroën Advanced Comfort®. Wersja MAX idzie o krok dalej, dodając luksusowe elementy jak dwukolorowe nadwozie, 17-calowe diamentowane obręcze, czy nawigację 3D.

Przystępność cenowa

Przedsprzedaż nowego Citroëna Ë-C3 w Polsce zaczyna się od kwoty 110 650 zł. Tak, dobrze przeczytaliście. Za cenę, która niejednokrotnie jest niższa niż niektóre tradycyjnie napędzane modele konkurencji, otrzymujemy samochód z zasięgiem do 320 km. A to nie koniec dobrych wieści. W 2025 roku Citroën ma zamiar wprowadzić wersję o zasięgu 200 km, kosztującą jedynie 19 900 euro. Elektryfikacja przestaje być luksusem. Staje się standardem.

Kolory i design

Citroën słynie z odważnego designu. Ë-C3 nie jest wyjątkiem. Oferowany w pięciu intensywnych kolorach, z charakterystycznym dla marki dwukolorowym nadwoziem, jest prawdziwą ozdobą dróg. To połączenie tradycyjnych wartości marki z nowoczesnością. Wersja Max daje klientom nawet możliwość wyboru koloru dachu.

Wzmocnienie marki w Europie

Ë-C3 to nie tylko samochód. To dowód na determinację Citroëna w kierunku elektromobilności. Projektowany i produkowany w Europie, podkreśla zaangażowanie marki w lokalną gospodarkę i środowisko. Z projektowaniem w studiu pod Paryżem i produkcją na Słowacji, Citroën stawia na europejską jakość.

Citroën tworzy trendy

Ë-C3 to symbol zmian w motoryzacji, które są nieuchronne. Citroën, zamiast podążać za trendami, postanowił je tworzyć. Dzięki połączeniu innowacji, designu i przystępności cenowej, Ë-C3 ma szansę stać się prawdziwym liderem na rynku samochodów elektrycznych w Europie. Czy to początek ery elektrycznej demokratyzacji drogowego ruchu? Czas pokaże. Jedno jest pewne – Citroën stawia kolejny krok w kierunku przyszłości. I zachęca innych do śledzenia tego kierunku.

źródło: media.stellantis.com

Najnowsze

Gorące tematy

22 marca 2021
Kupujesz Forda Focusa III? Zobacz spośród jakich jednostek napędowych możesz wybierać.
7 kwietnia 2021
Ford Mondeo Mk5 reprezentuje klasę średnią. Produkowany jest w trzech wersjach nadwozia. Piąta generacja modelu szybko zdobyła popularność i rzeszę fanów. Dowiedz się więcej na temat tego modelu z naszego artykułu.
25 marca 2021
Na rynku wtórnym znajdziecie wiele egzemplarzy Forda Kuga II. Zanim zdecydujecie się na zakup warto zapoznać się z gamą silników, spośród której możecie wybierać decydując się na zakup Forda Kuga II.
9 kwietnia 2021
Ford Fiesta siódmej generacji trafił do sprzedaży w 2008 roku. W porównaniu do poprzednich wersji Fiesta zyskała w szczególności na wyglądzie. Rozważasz Zakup? Dowiedz się więcej na temat Forda Fiesty Mk7.