Ten model to jeden z najbardziej lubianych i najchętniej kupowanych crossoverów na rynku europejskim. Nie tak dawno przeszedł szereg modyfikacji, a ich efekty widoczne są zarówno w warstwie wizualnej, jak i pod względem technicznym.
Sprawdź, jakie warianty wyposażenia są dostępne przy zakupie Toyoty C-HR po liftingu i z jakiej gamy silników możesz teraz wybierać. Warto wiedzieć również, w jakich cenach oferowana jest nowa wersja znanego crossovera.
Toyota C-HR 2020 – wersje wyposażenia
Oferta nowej Toyoty C-HR obejmuje pięć wersji wyposażenia. Jego podstawowy wariant Comfort zawiera m.in. 17-calowe felgi aluminiowe z oponami 215/60 R17, automatyczną klimatyzację dwustrefową, światła przeciwmgielne oraz ledowe światła główne.
W standardzie możemy liczyć ponadto na tempomat adaptacyjny oraz kamerę cofania, a także system multimedialny Toyota Touch 2 z 8-calowym kolorowym ekranem dotykowym oraz interfejs Android Auto i interfejs Apple CarPlay.
Jeśli zdecydujemy się na wersję Style, to dodatkowo otrzymamy m.in. 18-calowe felgi aluminiowe z oponami 225/50 R18, przednie i tylne czujniki parkowania oraz podgrzewaną kierownicę. Wariant ten zawiera również przyciemniane szyby tylne, inteligentne wycieraczki, podgrzewane fotele przednie i automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne.
Wybierając Toyotę C-HR w wariancie Executive, dostaniemy system bezkluczykowego dostępu do samochodu (Inteligentny kluczyk), dwustrefową klimatyzację automatyczną z technologią oczyszczania i nawilżania powietrza Nanoe, elektrycznie składane lusterka zewnętrz oraz ledowe światła główne. W technologii LED działać będą również tylne lampy oraz światła przeciwmgielne.
Dla bardziej wymagających klientów przygotowano wersję Selection, która obejmuje takie rozwiązania, jak: system adaptacyjnego doświetlania zakrętów (AFS), inteligentny system automatycznego parkowania (S-IPA), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu (RCTA) z funkcją hamowania oraz system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM).
W tym wariancie otrzymamy dodatkowo – lusterka zewnętrzne z funkcją oświetlenia przestrzeni wokół pojazdu z logo „Toyota C-HR”, elektryczną regulację fotela kierowcy i automatyczne samopoziomowanie reflektorów przednich.
Tapicerka w wersji Selection wykonana jest natomiast ze skóry z perforacją (skóra naturalna i syntetyczna Beige Leather lub tapicerka Black Alcantara), a dach ma kolor fortepianowej czerni.
Odmiana Selection Orange, dostępna tylko przy wyborze Toyoty C-HR z napędem 2.0 Hybrid Dynamic Force, zawiera m.in. 18-calowe felgi z oponami 225/50 R18 (w kolorze czarny mat), tapicerkę skórzaną z perforacją (skóra naturalna i syntetyczna Black Leather), dwustrefową klimatyzację automatyczną z technologią oczyszczania i nawilżania powietrza Nanoe oraz lakier w kolorze 2TC Hot Orange.
Zobacz też Toyota C-HR – dostępne wersje wyposażenia
Tovota C-HR 2020 – silniki hybrydowe i tylko jedna benzyna
Sercem Toyoty C-HR po liftingu jest turbodoładowany silnik benzynowy lub napęd hybrydowy w dwóch wariantach.
Jednostka benzynowa to silnik 1.2 Turbo o mocy 116 KM i maksymalnym momencie obrotowym równym 185 Nm. W wersji z 6-biegową manualną skrzynią przyspieszenie do 100 km/h wynosi 10,9 s, a średnie zużycie paliwa określa się na poziomie 6,8-7,1 l/100 km.
W wariancie z bezstopniową przekładnią Multidrive S auto do setki rozpędza się w 10,8 s. Średnie spalanie wynosi zaś 7,2-7,5 l/100 km. W tym przypadku możliwe jest również zamówienie auta z napędem na wszystkie koła – zużycie paliwa wyniesie wówczas 7,9-8,3 l/100 km, przyspieszenie do 100 km/h zajmie natomiast 11,4 s.
Nowa Toyota C-HR dostępna jest również z układem hybrydowym. To podstawowa wersja japońskiej hybrydy – 1.8 Hybrid (122 KM) z bezstopniową przekładnią e-CVT (przyspieszenie: 11,0 s, średnie zużycie paliwa: 4,8-5,2 l/100 km).
Jego mocniejsza odmiana to natomiast 2.0 Hybrid Dynamic Force (184 KM) z bezstopniową przekładnią e-CVT (przyspieszenie: 8,2 s, średnie zużycie paliwa: 5,3-5,7 l/100 km).
Toyota C-HR 2020 – ceny
Ostateczna cena Toyoty C-HR po liftingu będzie zależała przede wszystkim od wybranego rodzaju silnika, typu skrzyni biegów (bezstopniowa przekładnia Multidrive S wymaga dopłaty) oraz napędu (napęd na wszystkie koła jest dodatkowo płatny). Nie bez znaczenia pozostanie także kolor nadwozia, rodzaj opon i felg.
Jeśli chodzi o wersje wyposażenia, to ceny wariantu Comfort zaczynają się od 82 900 złotych, a odmiany Style od 103 200 złotych. Za kolejny poziom wyposażenia Executive zapłacimy od 114 000 złotych. Ceny wersji Selection startują natomiast od 120 900 złotych. Odmiana Selection Orange, dostępna tylko przy wersji z silnikiem 2.0 Hybrid Dynamic Force, będzie kosztować co najmniej 137 900 złotych.