Toyota Corolla 2020 – ceny

0

58

Sprzedaż Toyoty Corolli od lat utrzymuje się na bardzo wysokim poziomie, a model kurczowo trzyma się pierwszych miejsc na listach motoryzacyjnych bestsellerów. Japoński przebój, słynący z niskiej awaryjności i niezawodności, kupowany jest nie bez powodu wciąż bardzo chętnie. Relacja jakości do ceny wypada bowiem nadzwyczaj korzystnie, co potwierdzają rzesze kierowców.

Najniższa cena za Toyotę Corollę to niespełna 70 000 złotych. Tyle trzeba wyłożyć za auto z nadwoziem sedan z podstawową wersją wyposażenia. Bogatsze i bardziej rozbudowane warianty wymają dopłaty.

Ceny Toyoty Corolli 2020 w wersji Sedan

Ceny Toyoty Corolli Sedan zaczynają się już od 69 900 złotych. Najtańszy jest wariant benzynowy wyposażony w silnik 1.6 Valvematic Dual VVT-i i 6-biegową manualną skrzynię (132 KM) – cena ta dotyczy jednak tylko wersji Active.

Za wariant Comfort zapłacimy już bowiem 8 500 złotych więcej. Znacznie droższa jest Toyota Corolla Sedan z wyposażeniem Executive, za którą trzeba wyłożyć już 93 400 złotych.

Bezstopniowa przekładnia Multidrive S będzie wymagała kolejnej dopłaty – do podanych powyżej cen trzeba dołożyć kwotę w wysokości 6500 złotych (nie dotyczy to Active, w której dostępna jest jedynie ręczna skrzynia biegów).

Zobacz też Toyota Corolla 2020 – dostępne napędy hybrydowe

84 500 złotych to natomiast cena za Toyotę Corollę Sedan z jednostką hybrydową w wersji Active – w przypadku Sedana klient nie ma tu jednak większego wyboru, ponieważ jedyną alternatywą dla napędu spalinowego przy tym typie nadwozia jest silnik 1.8 Hybrid z bezstopniową przekładnią e-CVT  o mocy 122 KM. 

Ceny japońskiego hitu wyposażonego w napęd hybrydowy rosną konsekwentnie wraz z coraz bardziej rozbudowanym wyposażeniem – Toyota Corolla z napędem 1.8 Hybrid kosztuje więc 90 400 złotych w wariancie Comfort oraz 104 600 złotych w wersji Executive.

Ceny Toyoty Corolli 2020 w wersji Hatchback

Ceny Toyoty Corolli Hatchback startują z tego samego pułapu – za benzynową wersję Active z silnikiem 1.2 Turbo (116 KM) i 6-biegową skrzynią manualną zapłacimy 69 900 złotych. Podobnie rzecz wygląda z wariantem Comfort, którego koszt to 78 400 złotych. Natomiast do jazdy z bezstopniową przekładnią Mutlidrive S należy dopłacić do powyższych cen taką samą sumę jak w powyższym przypadku, czyli 6500 złotych (Activ i Comfort). 

Od 85 600 złotych zaczynają się ceny hybryd w hatchbacku – tyle zapłacimy za Toyotę Corollę 1.8 Hybrid z bezstopniową przekładnią e-CVT (122 KM) w wersji Active, do której trzeba będzie dołożyć prawie 6000 złotych, żeby móc zdecydować się na wariant Comfort. Za GR Sport japoński koncern życzy sobie 109 100 złotych, a za Executive jeszcze o 3300 złotych więcej.

Żeby stać się właścicielem auta z napędem 2.0 Hybrid Dynamic Force i bezstopniową przekładnią e-CVT (184 KM) trzeba mieć w zapasie 101 300 złotych – tu wersje wyposażenia zaczynają się od opcji Comfort. GR Sport to dodatkowe 16 700 złotych. Cena Toyoty Corolli Hatchback w wersji Executive to z kolei 121 400 złotych.

Ceny Toyoty Corolli 2020 w wersji Combi

Jeśli zdecydujemy się na tę wersję japońskiego bestsellera, powinniśmy przygotować się na wydatek w wysokości co najmniej 72 900 złotych –  taka jest bowiem cena za Toyotę Corollę Combi w wersji Active z silnikiem 1.2 Turbo (116 KM) i 6-biegową skrzynią manualną.

Warto trzymać w zapasie dodatkowe 9500 złotych, jeśli jednak zamarzy nam się wariant Comfort. Tradycyjnie już bezstopniowa przekładnia Multidrive S będzie wymagała dopłaty 6500 złotych do każdej z powyższych wersji. 

Ceny Toyoty Corolli z nadwoziem Combi i napędem hybrydowym startują zaś od 89 500 złotych – taki koszt poniesiemy za wariant Activ z napędem 1.8 Hybrid
i bezstopniową przekładnią e-CVT (122 KM). Do tej kwoty trzeba będzie dopłacić 6900 złotych, żeby jeździć wersją Comfort.

Za 119 000 złotych można będzie nabyć opcję Trek, a jeśli dysponujemy dodatkową kwotą w wysokości 2900 złotych, możemy śmiało zdecydować się na wersję GR Sport. Cena za Toyotę Corollę Combi w wariancie Executive to natomiast 125 400 złotych.

Do powyższego zestawienia można również z powodzeniem dodawać opcjonalne pakiety wyposażenia (Tech, Style, Dynamic, VIP, Premium Audio JBL) których ceny zaczynają się już od 3500 złotych, a kończą na niespełna 7000 złotych w zależności od wybranej wersji. Do wyboru są ponadto akcesoria oraz opcje dodatkowe (m.in. Pakiet Chrome, tylny spojler, nawigacja satelitarna, nakładki progowe, zabezpieczenia antykradzieżowe).

Zdjęcie: VanderWolf Images – stock.adobe.com

Tematy, które mogą Cię zainteresować

Testowy model Toyoty RAV4 szpiegowano podczas testu drogowego w Indiach. Pojawiło się wiele spekulacji na temat premiery nowego SUV-a

Testy wyszły na jaw. Szpiegowano nowy model Toyoty RAV4. Jak wygląda? Jakie ma osiągi?

0

44

Toyota Auris – jaki silnik wybrać?

Zastanawiasz się nad zakupem Toyoty Auris? Dowiedz się więcej na temat dostępnych rodzajów silnika.

0

9

Dołącz do dyskusji na ten temat

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

AUTA W TYM ARTYKULE

icon

NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE

icon

Nowy taryfikator 2021 – uwaga na wysokie kwoty mandatów w 2021 roku!

Brawura na drodze będzie karana bardziej srogo niż do tej pory. W Polsce przez wiele

3

12923

Norma Euro 6d – Milion nowych samochodów pójdzie przez nią na złom?

Rozwój nowych, zaawansowanych technologicznie układów napędowych jest odpowiedzią na politykę UE, stawiającą duży nacisk na

2

3890

Problem z odpaleniem samochodu zimą? Oto co możesz zrobić!

To pytanie zadaje sobie wielu kierowców, kiedy ta sytuacja wydarzy się w ich życiu. Bardzo

0

3867

Pierwszeństwo pieszych oraz zakaz używania telefonu “na pasach” w 2021 roku

2021 rok przyniesie duże zmiany dla kierowców w Polsce. Sporym modyfikacjom ulegną zasady pierwszeństwa “na

2

2408

Powrót problemów z rejestracją pojazdów

Problemy z rejestracją pojazdów wracają na dobre. Za przekroczenie czasu na rejestrację pojazdu zapłacisz nawet

1

2051

Jak zadbać o akumulator zimą aby rano spokojnie odpalić samochód?

W przekazach telewizyjnych słyszymy znów: jak co roku zima znów zaskoczyła drogowców. Co zrobić, aby

1

1956